Slap af og nyd et roligt liv i Yonder: The Cloud Catcher Chronicles, et afslappende eventyrspil i en åben verden. Yonder foregår i en verden ved navn Gemea. Et tropeparadis med otte forskellige miljøer, fra solbeskinnede strande til sneklædte tinder. Men Gemea er ikke så perfekt som det tager sig ud. Den mystiske Dunkelhed ligger over landet. Som Gemea’s helt kan du finde lunefulde åndevæsner. Brug deres kraft til at fjerne Dunkelheden og genskabe naturens skønhed. Efterhånden som du udforsker Gemea kan du handle med de venlige indbyggere, finde unikke materialer du kan forarbejde, blive venner med søde dyr og sågar bygge dit eget landbrug. Yonder tilbyder en verden man kan fortabe sig selv i; en verden fyldt med opdagelser og eventyr.