Vertical Drop Heroes HD
Vertical Drop Heroes er en blanding af et klassisk platformsspil og RPG med snigende elementer, hvor din helt skal gennemføre tilfældigt genererede baner. Udrustet med en vifte af diverse evner og karaktertræk, skal du bruge din list og dine reflekser til at overleve farerne i hver bane, indtil du står ansigt til ansigt med sidste-bossen og konfronteres med sandheden bag spillet!