Verlet Swing
Tag dit hookshot og træd ind i surreelle feberdrømme. En excentrisk verden, hvor mærkelige ting sker. Hvor statuer nedstirrer dig og du dør ved sammenstød med enhver af dine omgivelser. Det er Verlet Swing - en abstrakt spidsrod, som forvandles til mærkeligere og sværere ruter, når du sejler og svæver gennem mærkelige landskaber med koifisk, pizzasiver og andre bizarre forhindringer. Nøglefunktioner: 100 baner med svingende handling i højt tempo Stadigt mere surreelle baner at svinge sig igennem Progressivt svært spil. Kun de bedste svingere når de sidste baner! Test dine svingeevner med pointtavler og udfordringstilstand Integration med mixer broadcasting (kun på Xbox One)