Ultimate Custom Night
Velkommen til det ultimative FNAF-mashup, hvor du atter en gang vil være fanget alene på et kontor, hvor du skal afværge dræber-animatronics. Mulighederne for tilpasning er næsten uendelige med 50 valgbare animatronics-karakterer, der spænder over syv Five Nights at Freddy's-spil. Mix og match ethvert udvalg af karakterer, du kan lide, indstil deres sværhedsgrad fra 0-20, og spring derefter lige ind i spillet. Fra dit kontorskrivebord skal du styre to sidedøre, to ventilationskanaler og to luftslanger, som alle leder direkte ind til dit kontor. Denne gang skal du også mestre andre værktøjer, hvis du vil fuldføre de ultimative udfordringer – værktøjer såsom varmeapparatet, airconditioningen, en global musikboks, en el-generator og mere. Og hvis alt dette ikke er nok, skal du også opsætte laserfælder i ventilationskanalerne, indsamle Faz-Coins, købe ting fra præmieskranken, og som altid holde godt øje med ikke ét men to piratbugtsgardiner.