Five Nights at Freddy's: Secret of the Mimic
Træd ind i det forladte værksted på Murray's Costume Manor, og opklar det mysterium, som den ensomme opfinder, Edwin Murray, har efterladt. I Five Nights at Freddy's: Secret of the Mimic træder du ind i en verden, hvor der gemmer sig en hemmelighed bag hvert eneste hjørne, og hvor det føles, som om du er i overhængende fare, hver gang lyset blinker. Mimic, en prototype af et endoskelet, kan tilpasse sig ethvert kostume og blive til enhver person, også den, du frygter mest. Kun bevæbnet med din forstand, et par gadgets og en stærkt redigeret briefing fra virksomheden skal du forsøge at hente Fazbears værdifulde prototype-teknologi, mens du kæmper med kryptiske spor og en ubarmhjertig skygge, der er fast besluttet på at fjerne alt uønsket selskab. Forbered dig på uhyggelig spænding, når du udforsker det forladte Costume Manor, opdager rester af Edwins ufærdige arbejde og undslipper det monster, han har skabt. Oplev Five Nights at Freddy's: Secret of the Mimic, og overlev mysteriet og galskaben. Bemærk: Fazbear Entertainment er ikke ansvarlig for, hvad du vækker i mørket.