How 2 Escape: Lost Submarine
Den unikke samarbejds-oplevelse, som gjorde How 2 Escape til en succes, er nu tilbage med forbedret spil og nye udfordrende gåder! I den seneste udgave i How 2 Escape serien, How 2 Escape: Lost Submarine, skal du og din partner samarbejde for at finde en tabt ubåd og forhindre en global krig. RED VERDEN En vigtig allieret militærbase blev indtaget af fjendtlige styrker, hvilket gjorde at regeringen beordrede et forebyggende torpedoangreb for at genindtage det - på trods af risikoen for, at de allierede ville lide svære tab. Men efter fortsat intern diskussion og forhandlinger med fjenden, har regeringen afblæst angrebet som kunne have startet en global krig. Det eneste problem er, at "The Triumphant", ubåden bevæbnet med torpedoen, er udenfor kommunikationsrækkevide, og ingen kan bekræfte, om ordrens aflysning nåede ubåden. For at forhindre en optrapning, har regeringen beordret deres to dygtigste eksperter, officererne Haurée og Leroy til at finde "The Triumphant" før tiden rinder ud. De to strategiske eksperter fra ubådsflåden kommer til at stå overfor en uventet virkelighed, fordi beslutninger taget for nyligt har frembragt et moralsk dilemma blandt undervands-søfolkene. SAMARBEJD FOR AT VINDE 2 spillere, 2 måder at spille på! Sæt dine kommunikations- og gådeløsnings-evner på prøve mens du og din partner arbejder sammen om at forhindre krigen i at starte! I har hver en kritisk rolle som kræver logik, koordination, observation og vigtigst af alt, kommunikation! Som spiller et, er din opgave at finde ubåden og undersøge den indvendigt ved at udforske og interagere med omgivelserne. Din vens opgave er at bruge den gratis companion-app* for at indsamle yderligere oplysninger så I kan løse gåderne sammen. *Få How 2 Escape: Lost Submarine Companion-appen til din smartphone.