Two Point Hospital: JUMBO Edition
Two Point Hospital er et sundhedsfagligt fænomen med over tre millioner glade spillere! Find ud af hvorfor. Nu kan du få en endnu større oplevelse med hospitalsopbygning med fire store udvidelser og to ekstra DLC-pakker samlet i en sygt god Jumbo Edition, der er ved at gå op i sømmene, fordi den er FULD AF TING! En samlepakke, der virkelig giver smæk for skillingerne! Den er propfuld af nyt indhold, som både nye og gamle spillere vil elske. Indeholder grundspillet + fire kvalitetsudvidelser + to pakker med ting. Du kommer rundt i alle de forskelligartede områder af Two Point County – fra det snedækkede landskab i DLC-pakken Bigfoot til den tropiske Pebberley Island – og kan arbejde på 27 hospitaler. Der er over 189 bizarre sygdomme, en lang række helbredelsesmaskiner med masser af personlighed og bunkevis af inventar, du kan placere rundt omkring på dine hospitaler. Indeholder: De fulde udvidelser Bigfoot, Pebberley Island, Close Encounters og Off the Grid samt Retro Items-pakken og Exhibition Items-pakken. Om Two Point Hospital Byg, kurér, og gør fremskridt! Design og byg dit eget hospital! Du skal bygge et hospital op fra bunden i dit forsøg på at designe det smukkeste – eller mest funktionelle – sundhedssystem i hele Two Point County. Hospitalsdesignet i form af gange, rum og venteområder skal optimeres, så der kan komme flere patienter (og penge) ind, så det er bare med at komme i gang med specifikationerne. Hospitalet kan udvides til flere bygninger, efterhånden som du får flere og flere patienter ind gennem døren. Når du placerer dekorative og funktionelle ting rundt omkring på hospitalet, forbedres din prestige, patienterne keder sig mindre, glædesniveauet øges, og du vinder måske nogle af årsafslutningspriserne. Helbred usædvanlige sygdomme! Du skal ikke regne med, at Two Point County er hjemsted for helt almindelige patienter. I denne verden vil du opleve alle mulige former for usædvanlige sygdomme: Fra Light-headedness (uklarhed) til Cubism (kubisme) – og alle kræver en helt særlig behandlingsmaskine. Diagnosticer sygdomme, byg de rette rum til at håndtere dem, hyr de rette medarbejdere, og bered dig derpå. For at helbrede bare én af de sygdomme er bare begyndelsen. Når du har overvundet en sygdom, kan du forske i mere effektive kure og maskiner og forvandle hospitalet til en ustoppelig sundhedsmastodont. Dit første hospital er der, det begynder, men hvad kommer bagefter?