Two Point Hospital: Close Encounters
Nede i byen Goldpan går der rygter om et udenjordisk møde. En ildkugle, som blev set over Two Point Countys østlige himmelstrøg, er den hovedmistænkte, efter at en række usædvanlige sygdomme har skabt uroligheder, tumult og generel ufred blandt indbyggerne i den ofte glemte by. Som øverste medicinske leder med store færdigheder inden for håndtering af alle områder af det uvirkelige har du og dine medarbejdere adgang til nogle særlige steder i området ... herunder visse steder, som offentligheden ikke behøver at kende til. The Two Point Squabbler, områdets fineste journalistiske institution, vil vide, hvad der foregår ... og de vil have din hjælp.