The Jackbox Party Trilogy 2.0
Hvorfor nøjes med én Party Pack, når du kan få tre? The Jackbox Party Trilogy 2.0 indeholder alle spillene fra The Jackbox Party Packs 4, 5 og 6! Du skal ikke have fat i en masse controllere for at få del i løjerne. Alle vores spil kan spilles ved at bruge en hvilken som helst enhed med internetforbindelse, f.eks. telefoner, tablets eller laptops, som controllere! En fantastisk samling, uanset om du allerede har den første trilogi, eller du bare gerne vil have fingre i disse 15 spil! The Jackbox Party Pack 4: Fibbage 3 Survive the Internet Monster Seeking Monster Bracketeering Civic Doodle The Jackbox Party Pack 5: YOU DON’T KNOW JACK: Full Stream Split the Room Mad Verse City Patently Stupid Zeeple Dome The Jackbox Party Pack 6: Trivia Murder Party 2 Dictionarium Push the Button Joke Boat Role Models BEMÆRK: Alle spil er på engelsk og til lokale multiplayers.