Terminator 2D: NO FATE
Oplev begivenhederne i "Terminator 2: Judgment Day", der bringes til live gennem herlige pixel-kunstværker og actionfyldt arkade-gameplay! Spil som Sarah Connor og T-800 gennem en række spændende missioner, hvor de konfronterer T-1000 og prøver at sætte en stopper for Skynets planer, før menneskeheden udslettes. Led modstandsbevægelsen som John Connor i fremtiden, og kæmp på frontlinjen som menneskehedens eneste håb i krigen mod maskinerne. I denne unikke historie, der blander ikoniske scener fra "Terminator 2: Judgment Day" med originale scenarier og flere slutninger, er menneskehedens skæbne i dine hænder.