SteamWorld Build Deluxe Edition
Den komplette SteamWorld Build-oplevelse. Få alt, du har brug for til at nyde SteamWorld Build fuldt ud med denne Deluxe Edition-samling. Samling inkluderer: SteamWorld Build - bybygnings- og huleforsvars-spillet. Find nye grænser, mens planeten dør omkring dig! Grav dybt, og byg bredt for at udgrave ellers tabt rumteknologi fra en svunden tid, og sørg samtidig for, at alle har adgang til det livgivende vand, brændstof og komfort, de behøver! Har du, hvad der kræves, for at nå den endelige grænse? SteamWorld Build Mechanized DLC præsenterer dig for din nye bedste ven, mech’en! Udforsk og administrér nye miner, og løs flere gåder med din nye, ikke så lille, ven! Men sørg for at opbygge dine forsvarsværker, hvis du vil overvinde afskyelighederne!