SteamWorld Build & Dig Bundle
Den ultimative SteamWorld-oplevelse. Få fat i SteamWorld Build, det nyeste bidrag til SteamWorld-serien, samt spillet, som startede det hele, SteamWorld Dig! Denne samling indeholder: SteamWorld Build, bybygnings- og huleforsvars-spillet. Find nye grænser, mens planeten dør omkring dig! Grav dybt, og byg bredt for at udgrave ellers tabt rumteknologi fra en svunden tid, og sørg samtidig for, at alle har adgang til det livgivende vand, brændstof og komfort, de behøver! Har du, hvad der kræves, for at nå den endelige grænse? SteamWorld Dig, et Metroidvania-inspireret platforms-mineeventyr og spillet, som gjorde SteamWorld mainstream. Overtag rollen som Rusty, en ensom mine-steambot, da han ankommer til en nedslidt og hårdt prøvet mineby. Grav dig gennem den gamle jord for at samle rigdomme, samtidig med at du afslører de ældgamle trusler, som lurer dernede...