Slain: Back from Hell
Slain: Back from Hell Du styrer Bathoryns skæbne – en fortabt helt i en gotisk verden, der kæmper for at befri seks riger fra deres seks dødbringende herskeres forbandelser. Han skal kæmpe sig vej gennem det plagede land, der er fyldt med dødbringende væsner, for at nå op (og nogle gange ned) til fjendernes fæstninger – hvor der venter djævelske fælder og endnu flere afskyelige monstre. Udover den heavy metal-inspirerede grafik byder spillet på et endnu tungere metalsoundtrack skabt af Curt Victor Bryant (tidligere medlem af Celtic Frost). Indeholder Udfordrende ""elemental""-baseret nærkamp og magisk kamp Mange timers spil med benknusende og metalpumpet hærgen og lemlæstelse Vælg mellem tre unikke våben i din kamp mod dæmonhorderne. Komplet soundtrack af Curt Victor Bryant fra Celtic Frost. \m/ Snedigt skjulte hemmeligheder (shhh). Bosskampe, minibosskampe, underminibosskampe og overminibosskampe. Intet slid med at stige i niveau, ingen kedelig gentagelser, ingen dødssyg crafting!