Project Warlock
Bliv en mystisk Warlock, og drag ud på en farlig mission for at udslette alt ondt. Sæt fingeren på aftrækkeren, og rejs gennem tid og rum for at skabe kaos som i de hektiske skydespil fra de gode gamle dage! Udforsk 60 omfattende niveauer i fem miljøer, fra det iskolde Antarktis til Ægyptens ørkener. Find nøgler for at låse op for genveje, åbn hemmelige kasser med ammunition og guld, og brug elevatorer og skjulte knapper for at få adgang til nye områder. Kæmp mod tonsvis af fjender fra flyvende dæmoner til fem etager høje robotter, og mal væggene røde med deres blod, mens du prøver at undgå en storm af kugler og projektiler. Saml alt fra sværd til gigantiske maskingeværer, og skab et arsenal med op til 38 forskellige slags våben, som du kan udvikle. Lær alle de hemmelige tricks for at give maksimal skade. Skab den helt, du vil være. Opgradér besværgelser og våben for at gøre din figur endnu mere unik, og brug alle dine evner for at klare dig gennem de højeste sværhedsgrader.