PERISH
PERISH er en stilfuld 1-4 spiller FPS med et kryds at bære. Dræb horder af væsner på skærsildens brændte sand og sælg deres guldfarvede lig til glubske præster. Dræb storslåede chefer og brug overskuddet til at få adgang til Elysium, et sted med kosmiske åbenbaringer. Du er Amyetri, en kropslig ånd dømt til at eksistere i skyggerne blandt de fordømte i skærsildens rige. Bring en ende på din lidelse ved at indlede Orpheus-riterne og besejr de chtoniske guddomme, der dominerer din vanskelige vej til Elysium. THE DEPRIVED INITIATE Begynd din rejse med intet andet end et knækket sværd. Kun Danake, underverdenens blodvåde valuta, vil give dig udstyr, der er bedre egnet til at tackle de dystre herrer, der står mellem dig og Elysium. RISIKO VERSUS BELØNNING Skærsildens åndssvage skabninger fortæres af den samme sult efter guld Danake, som motiverer din egen søgen. At tabe til dine fjender vil få dig til at miste din erhvervede rigdom. Deponer din Danake i Pantheon, før du dør, eller fortsæt dit løb til Elysium og risikere at miste det hele. STYRKE I FORSAMLINGEN Underverdenen er et ensomt sted. Saml op til tre venner og læg en guldvåd sti til Elysium sammen. Indsæt co-op-specifikt udstyr og gadgets for at støtte, forsvare og genoplive hinanden på den farefulde vej mod evig glemsel. EN HERKULISK REJSE Overlev de barske omgivelser ved Theseus' brændte klipper, Orpheus' faldefærdige templer og de vulkanske støberier i Hefaistos. Naviger i smuldrende labyrinter, smeltede søer af rent guld og knuste bjerge fanget midt i karybdiske hvirvler. THE ARMORY OF ARES Præstinderne har et formidabelt lager af våben. Brug din danake til at opruste på kraftfulde kroner og ringe, der giver bæreren betydelige fordele på slagmarken. Vælg mellem et væld af både afstandsvåben og nærkampsvåben, og gennemfør derefter din valgte bevæbning med et væld af spændende forstærkninger.