One Move Away
One Move Away er et tredimensionelt hovedbrudsspil set i førsteperson, som blander pakkebaserede hovedbrud med smuk grafik. Pak tre figurers ejendele strategisk i tre stadier af deres liv. Igennem livet stiger mængden af vores ejendele, så det kan være svært at pakke. Den store mængde løsøre bliver svær at håndtere, når den skal pakkes sammen. Pak på din måde! Uanset om du er grundig eller kaotisk, udfordrer One Move Away dig til at pakke på din egen måde. Optimer din strategi, eller nyd rodet, så længe bagklappen kan lukkes. Forsigtig, eller ... Vær forberedt på, at alle handlinger udløser en modhandling. Forvent realistisk fysik, som i virkelighedens verden. Hvis en genstand placeres uforsigtigt, kan det have en dominoeffekt. Hvis de stables for højt, kan de alle falde ned. Vær forberedt på den ultimative tilfredsstillelse ved at pakke mange genstande perfekt og placere hver af dem på den rette plads. Nyd fornemmelsen af et godt resultat, når du har fulgt pakkeprocessen fra start til slut. Pakkeperfektion Giv dig selv en udfordring med mange mål, der skal opnås, som kræver at du tænker strategisk. I hver bane får du en ny udfordring med forskellige størrelser, former og pladsbegrænsninger at tage hensyn til. Kan du slå timeren og opnå pakkeperfektion?