Mystic Gate
Eventyr og løfter om stor belønning venter på den anden side af en guddommelig portal! Da en mystisk port skabt af guderne pludselig dukker op i menneskenes verden, samles eventyrere for at møde de prøvelser, der venter dem på den anden side. Det siges, at de, der formår at overvinde portens udfordring, vil blive belønnet ved at få deres største ønske opfyldt. Du er en vandrer der sammen med hans robotledsager rejser gennem porten og forsøger at mestre dens hemmeligheder! Løb, undvig og sigt på horder af fjender gennem proceduremæssigt genererede dungeons, der får hvert gennemløb til at føles unikt. Mystic Gate er skabt med top-down pixelgrafik og er et dobbeltstick-skydespil, der kombinerer RPG-elementer med kugleregnsaction! Kan du overleve, opgradere og overvinde portens rædsler for at realisere din ultimative drøm? Du behøver ikke tage alene afsted. Find en ven og gennemlev prøvelserne i et lokalt samspil!