Little Nightmares Enhanced Edition
(Gen)besøg den mørke og finurlige fortælling i Little Nightmares i fabelagtig 4K og med 60 FPS. I Little Nightmares Enhanced Edition kan du vælge mellem Quality eller Performance Mode, så du enten får forbedret grafik eller framerate afhængigt af dine præferencer. Oplev forbedrede visuelle effekter, inklusive RTX-refleksioner, vandeffekter, flere partikler og volumetrisk lys. Der er blevet tilføjet ekstra hjælpere for en generelt bedre spiloplevelse. Little Nightmares-serien har siden 2017 tryllebundet millioner af spillere verden over. Nu er det din tur til at prøve at overleve det første kapitel af den mest charmerende horrorserie, der nogensinde er blevet lavet. Overtag styringen af Six, et ensomt barn, der er faret vild i et kæmpestort metalfartøj kaldet The Maw. Du er omgivet af farlige og forskruede versioner af voksne, og du skal gøre dit bedste for at flygte derfra uskadt – ellers bliver din skæbne værre end din værste frygt. LÆG MÆRKE TIL DINE OMGIVELSER Du vågner op i et mørkt, fugtigt rum. Din eneste ejendom er en messinglighter. Du har ingen minder om, hvordan du er havnet her, men du er tydeligvis i fare. Kun dine skarpe øjne og snarrådighed kan få dig ud uden skrammer. FIND EN FLUGTVEJ Dette er ikke en verden, der er beregnet til børn, men du kan drage fordel af din størrelse, hvis du bruger din fantasi. Brug skuffer og hylder til at finde passager i børnestørrelse gennem The Maw, som de voksne ikke kan komme igennem, og så er du sikker ... i hvert fald for en stund. UNDGÅ BEBOERNE The Maws beboere har kun én ting at bruge børn til, og det er aldrig godt. De børn, der ikke ønsker at blive fanget, bør holde sig skjult og bevæge sig forsigtigt rundt, når de voksne er der. Under særlige betingelser kan en afledningsmanøvre fange deres opmærksomhed længe nok til, at du kan snige dig uset væk. Vær forsigtig, for hvis du kommer til at lave for megen larm, går beboerne stålsat efter dig, når de først har set dig. LØB FOR DIT LIV Af og til er der ikke andet at gøre end at løbe. Hvis du kan holde dig i live længe nok og nå et sted hen, hvor beboerne ikke kan nå dig, kan du måske overleve. Kan du klare dig gennem The Maw og finde friheden? Six regner med dig. Held og lykke, lille ven. Du kan ikke overføre gemte spilfiler fra Little Nightmares (grundudgaven) til Little Nightmares Enhanced Edition (eller omvendt).