Keeper's Toll
Rejs dig, faldne helt, og gennemfør din rejse! Træd ind i Keeper's Toll, et actionfyldt roguelite-spil om overlevelse, der foregår i en retrofyldt, mørk fantasiverden. Hvert øjeblik kan være dit sidste, men du bliver stærkere for hvert tilbageslag. Grib udfordringen, overvind skræmmende fjender, og udrens en afstumpet verden i pixelart-stil. Keeper's Toll lægger stort fokus på færdighedsbaseret gameplay med action-RPG-elementer. Hver del giver dig mulighed for at studere dine fjender og finpudse dine færdigheder, mens du går gennem hovedmissionen. Når du har mestret det grundlæggende, introducerer Keeper's Toll unikke fjendtlige arketyper, indviklede bosses og frisk mekanik, der vil udfordre enhver værdig helt. Vælg mellem Shadow Monk, Pyromancer, Blood Maiden, Necromancer, Ranger og Bogatyr. Hver helt har unikke mekanikker, evner og progressionstræer at udforske. Glubske bosses og blodtørstige angribere ligger i hjertet af Keeper's Toll og dens farlige områder. Styrk din karakter med hurtigtænkende strategi, eller få en hurtig afslutning på din rejse!