Indivisible
Indivisible er et action RPG / platformsspil med fantastisk håndtegnet kunst og animation kombineret med unik real-time kampmekanik. Fordyb dig i en fantastisk verden med snesevis af spilbare figurer, en rig historiefortællingsoplevelse, gameplay, der er let at lære, men svært at mestre, og den velkendte skarpe kvalitet, som Lab Zero Games er kendt for! Vores historie handler om Ajna, en frygtløs pige med et strejf af oprørskhed. Hun er blevet opdraget af sin far i udkanten af deres landlige by, men hendes liv bliver kastet ud i kaos, da hendes hjem bliver angrebet, og en mystisk kraft vågner inde i hende. Spillets enorme fantasyverden, karakterer og det æstetiske design er inspireret af forskellige kulturer og myter. Gennem Ajnas søgen møder hun mange "inkarnationer": folk, som hun kan absorbere og manifestere til at kæmpe sammen med sig. Der er mange inkarnationer at rekruttere, og hver har sin egen historie og personlighed. Ved at forene mennesker fra fjerne lande lærer Ajna om sig selv, den verden, hun befinder sig i, og vigtigst af alt, hvordan man redder den.