I Am Future: Cozy Apocalypse Survival
BYG EN HYGGELIG DRØMMEBASE PÅ TAGET Start helt fra bunden på et forladt hustag og byg, dekorer og udvid den mest hyggelige lejr nogensinde! Lås op for nye bygninger og møbler, byg elnet og organiser din nye tilværelse. Slap af, byg videre og vandr lidt omkring – verden er din! TILPAS DIN FIGUR Spil som Robin eller Chris, og giv figuren et personligt præg, der passer til hvordan du ser det sidste menneske på jorden! FIND GAMLE SKATTE OG BYG NYE TING Find efterladte genstande som gamle kedler, fjernsyn og mikrobølgeovne. Skil dem ad med et værktøj og brug delene til at bygge nye ting! ANSÆT ET HOLD AF SØDE ROBOT-MINIONS Slip for de kedelige opgaver og lad de søde robotter gøre arbejdet! Byg et hold af robot-minions, giv dem kommandoer og lad dem få en pause i et opladningsbad! GÅ PÅ OPDAGELSE I EN GÅDEFULD VERDEN Send droner ud på opdagelse i den sunkne storby. Find nye steder, tag værdifulde ting med hjem og se, hvad der er sket med verden FÅ NYE VIDUNDERLIGE VENNER Bare fordi du er det sidste mennesket på jorden, behøver du ikke være alene. Mød de skøre robotter, der bor i denne nye verden, som køleskabet Earl og bomben Barbara, og bliv gode venner med dem. BESKYT DIN BASE MOD PLAGSOMME SKADEDYR Beskyt din base mod ubudne gæster. Hold de irriterende mutanter væk fra dine planter og elnet!