Prison Escape Simulator: Dig Out
For lang tid i dette fængsel, tid til at komme ud herfra. Træk i tæppet, og begynd at grave med en teske. Hold øje med vagten, og sælg ham det skrammel, du finder. Byt toiletpapir med fangerne. Få bedre genstande og forbedr din statistik. Udvid tunnelen, brug glødepinde og dynamit. Vil du undslippe? Tjek, om du kan flygte fra fængslet. Dagen er kommet, hvor bogen ikke længere er sjov, hvor cellekammeraternes vittigheder ikke længere er sjove, og det er tid til at bryde ud af dette kedelige fængsel. Find noget værktøj og begynd at grave. Måder at overleve i et fængsel. Måske kan du bytte med vagten om nogle godbidder, måske vil fyrene give dig noget bedre at grave i til gengæld for toiletpapir. Hold øje med vagtens inspektioner, dæk tæppet til, fjern det sand, du graver op i toilettet, bliv ikke fanget. Få mad, bedre sko og større skovle. Træn for at få mere styrke og energi, køb bedre rygsække, så du kan grave mere værdifulde ting op af jorden. Pimp puden. Måske kan du købe noget af fru Dorothy på fængslets lager? Køb møbler, knæklys, smukkere tæpper og bedre toiletter, så du kan fjerne sandet hurtigere. Få respekt eller bliv begravet. I Prison Escape Simulator er gambling ikke bare et tidsfordriv, det er en måde at få indflydelse på. Penge og omdømme står på spil. Hvert væddemål indebærer en risiko: Du kan blive rig eller ende i gæld. Spil smart, for i dette fængsel kan bluff være lige så effektivt som at grave. Vil du overleve bag tremmerne og forberede dig på den store flugt? Læs brevene med hints om, hvor dybt og i hvilken retning du skal grave, og måske kommer du ud af fængslet en dag? I Prison Escape Simulator: Dig Out kan du grave, handle, opgradere din celle og have masser af sjov, når ingen ser på. Et par timers spænding for prisen af en burger. Vil du flygte?