High On Life 2
Du har gjort det. Du har nedbrudt et intergalaktisk kartel, bragt menneskeheden tilbage fra randen af ​​udryddelse og jaget farlige dusører til galaksens fjerne hjørner. Dusørjagt har bragt dig formue, berømmelse og kærlighed; men da en mystisk skikkelse fra din fortid dukker op igen og sætter en dusør på din søster, bliver dit liv til kaos. Har du det, der skal til for at risikere det hele og nedbringe en intergalaktisk sammensværgelse, der endnu en gang truer din yndlingsart (menneskene)? High On Life VENDER TILBAGE, mens du og dit elskede hold af mærkelige rumvæsner skyder, stikker og skøjter sig vej gennem smukke, farlige verdener over hele galaksen for at ødelægge det ONDE medicinalfirma, der er fast besluttet på at sætte prismærker på MENNESKELIV!