Squirrel with a Gun
Egern, mød pistol. Som nabolagets mest modbydelige gnaver, udvikler du et talent (og en kærlighed?) for kriminalitet og kaos i jagten på gyldne agern i denne skøre sandbo-shooter og gåde-platformer. Kæmp med tand, klo og pistol for at undslippe et hemmeligt underjordisk anlæg og besejre agenterne. Kæmp med tand, klo og pistol Opdag, hvad et uberegneligt egern er i stand til med en pistol i poterne (eller bare poterne), og hvor langt denne pelsede djævel vil gå for at samle sine agern. Undslip et hemmeligt underjordisk anlæg og besejr agenterne. Opgrader dine våben og find de andre hemmelige bunkere for at nedkæmpe elitebosser,og endda sprænge en tank i luften. Byt våben ud for at prøve din pote i alle 12 typer fjende-nedlægninger. Løs indviklede puslespilrum for at samle gyldne agern Naviger unikke gåde-udfordringer for at samle alle de gyldne agern ved at bruge dit arsenal af våben kreativt, og ved at bruge våbenrekyl til at give dig selv et boost. Saml nok gyldne agern til at låse op for skjulte dele af spillet. Hav noget nøddeagtig sandbox-sjov Udforsk verden fra et egerns synspunkt, eller cruise rundt i din legetøjsbil. Chikaner nabolaget eller bliv aet af nysgerrige forbipasserende. Hjælp dem i bytte for lækkerier (eller berøv dem), og lås op for kosmetik for at skabe din ege(r)n stil.