Gravel Special Edition
Køb Special Edition, og download det samlede spil samt et Season Pass med fem Premium-udvidelsessæt! Gravel byder på et arkadelignende spil fyld med nervepirrende oplevelser: Smadr forhindringer, find genveje og glem alle regler for at vinde! Kør om kap på tværs af hele kloden med fire spiltyper: - Cross Country: De hurtigste kontrolpunktsræs i Namibias ørken eller Alaskas bjerge - Wild Rush: Baneracerløb i unikke omgivelser så som polynesiske lagunerev eller australske jernminer. - Stadium Circuits: Rigtige og fiktive arenaer med spektakulære designs. - Speed Cross: Oplev ni rigtige baner med både asfalt- og grusterræn fra Las Vegas til Montalegre Mød de fem tidligere vindere af Off-Road Masters-showet. Kør mod dem for at vinde berømmelse og fans i over 60 begivenheder på nogle af klodens mest ekstreme steder. Du kan også køre mod andre spillere online for blive udråbt som Gravel World Champion!