Gravel Armored Operation
Gravel-samlingen har fået tilføjet et udvalg af militærkøretøjer, som er blevet tilpasset til racerløb. Der er kommet et nyt afsnit af Off-road Masters, som hylder disse usædvanlige og spektakulære fartøjer.