Gigapocalypse
Et af de bedste barndomsminder for mange af os er at lege med sin legetøjsdrage, spy ild og føle sig mægtig og i stand til at ødelægge alting. Nu kan du selv blive et gigantisk monster i Gigapocalypse, et 2D-pixel art ødelæggelsesspil, der er inspireret af klassiske Kaijū-film som “Godzilla” og “King Kong” samt spilklassikeren “Rampage”. Gigapocalypse indeholder et udvalg af forskellige “Gigas” fra den forhistoriske tidsalder, det uudforskede ydre rum og den glemte historie. Hvert med sine unikke evner, mutationer og mange skins, som kan låses op på højere niveauer. Start dit ødelæggelsestogt, og smadr alt på din vej gennem forskellige smukt detaljerede steder i pixelstil. Har du nogensinde spekuleret på, hvordan det ser ud, når et gigantisk monster ødelægger en by i det Vilde Vesten? Eller støder sammen med de modige tempelriddere? Gigapocalypse har svaret. Men pas på: modbydelige soldater, troldmænd, droner og robotter vil gøre alt for at stoppe dig! For hvert forsøg bliver din Giga endnu mere mægtig, indtil du til sidst når til de varierende, episke boss-kampe, der venter dig for enden af hver bane. Gennemfør missioner, pas på din Giga i minispil i Tamagotchi-stil, find hemmeligheder, der kan opgradere din Giga og dens ”hjem” og oplås nuttede, men stadigvæk dødbringende kæledyr, som følger dig på din rejse. Gigapocalypse er højlydt, punk, metal, anarki og en flot hyldest til spillet og filmklassikere. Det er et spil til barnet i os alle.