Death's Door
At høste de dødes sjæle og stemple ind og ud kan være ret ensformigt, men det er et ærligt arbejde for en krage. Jobbet bliver dog noget mere livligt, når din tildelte sjæl bliver stjålet og du skal opspore en desperat tyv i en verden, der er uberørt af døden - hvor skabninger lever langt længere end deres udløbsdato og syder af grådighed og magtbegær.