Deadly Days
Deadly Days er et unik strategisk roguelite i zombie-apokalypsen. Administrér og beskyt en gruppe overlevende og hjælp dem med at sætte en stopper for katastrofen. Find og brug mange vilde og fjollede genstande, endnu vildere og endnu mere fjollede overlevende, særlige evner og dødbringende våben.