Borderlands: Game of the Year Edition
Xbox One X Enhanced med 4K Ultra HD og HDR. Opdag skydeplyndrespillet med samarbejde, der startede det hele, fyldt med indhold og forbedringer! Brug fantasillioner af våben som en af de fire skydegale lejesoldater, der hver har unikke RPG-evner. Tag kampen op mod den lovløse ødemarksplanet Pandora i jagten på en mægtig rumteknologi: The Vault. Med nye våben, visuelle opgraderinger, alle fire tilføjelsespakker og meget mere kan du nyde det anmelderroste FPS/RPG solo eller sammen med op til fire andre spillere i delt skærm! Fantasillioner af våben: Jagtgevær, der skyder med raketter, revolvere, der sætter ild til fjenden, maskinpistoler, der skyder med lyn, og meget mere. Radikal grafikstil: Traditionel rendering kombineret med håndtegnede teksturer giver Borderlands sin ikoniske stil. Intense køretøjskampe: Bag rattet kan du kaste dig ud i hæsblæsende kampe mellem køretøjer. Samarbejdsvanvid: Uanset om det er online eller på sofaen kan I pløkke jer gennem modstandere med et hold på op til 4. NYHEDER: VISUELT BLÆNDENDE: Med forbedrede figurmodeller, omgivelser, våben og teksturer har Borderlands aldrig set flottere ud, især med en 4K-skærm. NYE VÅBEN: Der er allerede for mange til, at man kan tælle dem, så vi tilføjede nogle flere. NYE FIGURHOVEDER: Bliv lige så smuk, som din mor siger, at du er. NYE GULDKISTER OG NØGLER: Mere rov! OG MEGET MERE! PLUS: THE ZOMBIE ISLAND OF DOCTOR NED: Besøg den virksomhedsejede landsby Jacobs Cove, så du kan sætte en stopper for rygterne om de omvandrende "udøde". Nye områder, nye missioner, nye fjender, ih du milde! MAD MOXXI’S UNDERDOME RIOT: Du kan fejre den store åbning af Marcus Bank ved at tage kampen op mod hundredvis af fjender i den eneste kompetitive arena, hvor man enten bliver berømt eller til ormeføde. THE SECRET ARMORY OF GENERAL KNOXX: Vil du have mere af Borderlands-historien og mere rov, end du overhovedet kan finde ud af, hvad du skal bruge til? Tilføjer nye våben, missioner, køretøjer og meget mere! CLAPTRAP’S NEW ROBOT REVOLUTION: Dette destruktive eventyr inviterer dig til at bekæmpe en ondsindet, ny trussel: En kæmpe opstand af dine tidligere venner, The Claptraps.