Blue Estate
Blue Estate er et ætsende rail-shooter spil, fyldt med sort humor. Spillet er baseret på en Eisner Award-nomineret tegneserie af Viktor Kalvachev ved navn Blue Estate. VELKOMMEN TIL DEN FØRSTE NEXT-GEN RAIL SHOOTER! Ved hjælp af Kinect til Xbox One evne til at registrere bevægelse, bliver du i Blue Estate suget ind i en humoristisk version af Los Angeles' mafiaverden, i en kombination af originalt gameplay og sjov i timevis. I Blue Estate spiller du rollen som Tony Luciano, søn af en temmelig psykopatisk godfather af al kriminalitet i LA, samt Clarence, en ludfattig ex-Navy SEAL, som nu er lejemorder, på en mission med at rydde op i Tonys rod. Mens Tony starter sin personlige vendetta mod Sik Brødrenes bande i et forsøg på at redde hans bedste danser Cherry Popz, prøver Clarence på at stoppe bandekrigen, som kommer til at strække sig til de fjerneste hjørner af Jamaica! EN RAIL SHOOTER TILPASSET KINECT TIL XBOX ONE! Takket være det intuitive gameplay via Kinect til Xbox One bevægelsessensor, kan du gennemleve de mest ekstreme rail-shooter oplevelser ved at konfrontere uforglemmelige fjender, fra mafia-golfspilleren med granater til den ultimative boss, lige så sjove som de er usandsynlige! Og fordi et skørt joyride er sjovere med dine venner, kan du invitere dem til at deltage i spillet ved hjælp af en intens co-op mode! *Den første next-gen rail shooter tilpasset universet fra en Eisner Award-nomineret tegneserie af Viktor Kalvachev: Blue Estate. *Originalt og enormt sjovt gameplay som benytter sig fuldt ud af Kinect-sensor. *2 unikke game-modes: STORY, som er 7 adrenalinfyldte missioner ! ARCADE, hvor du kombinerer headshots og combos i et kapløb mod tiden! *2 spillere i lokal multiplayer: genoplev alle banerne i en intensiv co-op mode! *Et sofistikeret pointsystem så du kan sammenligne scores online, samt 23 gennemførelse at låse op for. *Spilles med Kinect til Xbox One eller med Trådløs controller til Xbox One.