Blackwind
Blackwind er et top-down sci-fi-actionspil, hvor du er en teenager, der er fanget i prototypen til en højteknologisk rustning under en invasion fra rummet. Kæmp mod fjender og skær igennem deres rækker, mens du gør et sidste desperat forsøg på at stoppe invasionen. Da stjerneskibet Pandora bliver skudt ned, bliver James Hawkins fanget i prototypen til en af hærens højteknologiske rustninger, kaldet Battle Frame, mens han suser mod Medusa-42. Horderne fra Raknos hærger planeten og lægger alle menneskenes minekolonier i ruiner, så James har ikke lang tid til at finde ud af, hvordan man styrer sin Battle Frame, hvis han vil overleve i de farlige omgivelser og finde sin forsvundne far. Men James er ikke alene på sin færd – en uventet allieret gemmer sig i hans Battle Frame ... - Vælg din spillestil: Gå i nærkamp, brug skydevåben, affyr missiler mod dine fjender eller brug din rustnings unikke funktioner for at overleve kampene. - Udslet dine fjender med brutale moves. - Udvid din Battle Frames evner og styrk dit evnetræ. - Brug din Battle Frames drone til at blive bedre til at slås og udforske mulighederne i singleplayer-kampagnen. - Lokal samarbejdstilstand: Battle Framen og dens drone kan styres af to spillere.