Airoheart
Vores historie begynder i landet Engard, hvor vores elskede helt Airoheart begiver sig ud på en rejse for at stoppe sin brors djævelske plan om at slippe en ældgammel ondskab løs, der er blevet beseglet i skyggerne i generationer, og for at udløse en krig ved hjælp af kraften fra the Draoidh Stone. Vil du konfrontere din egen bror og forhindre ham i at udføre sine onde planer?