The Last Faith
De syndige og de hellige bliver alle dømt: Lad intet stå i vejen for dig. The Last Faith er ofte brutalt, men altid styrkende. Spillet er en ugudelig alliance mellem metroidvania og soulslike. The Last Faith er fuld af nådesløs og nøjagtig kamp, der giver dig et stort udvalg af tilpassede handlinger at udføre. Opdag et formidabelt arsenal af nærkampsvåben, magiske besværgelser og skydevåben, som gør dig i stand til at udstikke din helt egen kurs. Nonlineær udforskning er kernen i The Last Faith. De gotiske omgivelser er opbygget i smuk pixelgrafik, der fordrer respekt. Rejs gennem sneklædte bjerge og måneskinsoplyste slotte. Opdag og opgradér et formidabelt udvalg af våben. Træd ind i den hærgede verden i The Last Faith, når du som Eryk vågner uden noget minde om din fortid. Snart vil du begive dig ud på en rejse mod tiden, når dit sind og din samvittighed begynder at forfalde. Ønsket om frelse fra denne lidelse tvinger dig ud på en forbandet mission, hvor du støder ind i ældgamle religioner og guddomme.