Risk of Rain 2
Kæmp mod horder af blodtørstige monstre, mens du forsøger at flygte fra en livsfarlig planet – med dine venner eller på egen hånd. Du kan kombinere ting, du finder, på overraskende måder, mens du øver dig i at mestre hver af spillets figurer, så du kan blive ligeså dødbringende, som de monstre du frygtede i begyndelsen. OVERLEV PÅ EN FREMMED PLANET Der venter dig mere end et dusin håndbyggede områder, der hver især er fyldt med udfordrende monstre og gigantiske bosser, som forsøger at udslette dig. Kæmp dig frem til den sidste boss, hvor du kan vælge mellem at flygte eller fortsætte kampen for at se, hvor længe du kan overleve. Et unikt skaleringssystem, som forøger både din og dine fjenders styrke i løbet af et spil. FIND NYTTIGE NYE GENSTANDE Hvert spil indeholder 110 genstande og nye udfordringer. Jo flere genstande, du samler, desto bedre kan du kombinere deres effekter ofte med overraskende resultat. Jo flere genstande, du finder, des mere viden får du om planetens historie og brugbare strategier. LÅS OP FOR NYE MÅDER AT SPILLE PÅ Lås op for mandskabet på ti personer, der hver har deres unikke kampstil og evner, som du skal mestre. Lær om artefakternes genstande for at få adgang til nye spilfunktioner, såsom risikoen for at skyde allierede, tilfældige gendannelsessteder for overlevere, genstandsvalg og meget mere. Med tilfældigt sammensatte baner, fjender og genstande vil spillet være forskelligt, hver gang du prøver. SPIL ALENE ELLER I SAMARBEJDE Prøv kræfter med eventyret alene eller med op til tre venner i online samarbejde, eller deltag i den roterende udfordring Prismatic Trials. De nye overlevere Captain og MUL-T slår kræfterne sammen med de klassiske overlevere Engineer, Huntress – og naturligvis også Commando.