THE FINALS
Kom ud på toppen, nå THE FINALS, og vind seernes hjerter. I THE FINALS kan intet stå i vejen for dig. Kør gennem vægge og lofter, ødelæg alt, hvad du kan se, og byg broer og barrikader i tempofyldte kampe med meget på spil, hvor du kæmper for berømmelse på verdens største scene. THE FINALS er måske nok en holdsport, men du kæmper også for individuel ære. Skab din figur med en vild kombination af udseende, evner, tilbehør, våben og gadgets. Fang og overrask dine modstandere med en række dynamiske værktøjer, der er spredt ud over hele arenaen. Send eksplosionsanordninger med gas og slim gennem luften, spræng gennem vinduer, eller angrib ovenfra. Brug bevægelige platforme, kabler, springbræt og meget mere til at skabe lumske og uforglemmelige øjeblikke. Slå dine fjender ud med skraldespande, urtepotter, kontorstole og hospitalssenge. Kun din fantasi sætter grænser.