OUTRIDERS WORLDSLAYER
OUTRIDERS WORLDSLAYER er en brutal co-op looter shooter til 1-3 spillere, der foregår i et originalt mørkt sci-fi-univers. Du skaber din egen Outrider fra en af 4 mægtige klasser og drager ud på den omfangsrige og dødbringende planet, Enoch. Begynd med den orginale OUTRIDERS-kampagne, eller brug dit boost til at springe direkte til Worldslayer-kampagnen med en fuldt udstyret Outrider på niveau 30. Her vil du stå over for den mest dødbringende Altered, du nogensinde har mødt, Ereshkigal, i menneskehedens sidste kamp for overlevelse. Foruden hende findes der endnu større rædsler i den ultimative slutspilsoplevelse, der foregår i Tarya Gratars ældgamle ruiner. OUTRIDERS WORLDSLAYER kombinerer aggressiv skudkamp med voldelige kræfter og et arsenal af tiltagende forskruede og tilpasbare våben og udstyrssæt. Du kan opleve talløse timer med livagtigt gameplay fra en af de bedste shooter-udviklere i branchen – People Can Fly. EN REJSE I DØDEN Menneskehedens håb om overlevelse afhænger af din rejse dybt ind i udspringet af Enochs civilisation. DYNAMISK CO-OP TIL 1-3 SPILLERE Spil solo eller sammen med op til 2 venner i drop-in drop-out co-op, mens du kæmper mod rædslerne på en hyperudviklet planet under en apokalypse. 4 UNIKKE KLASSER Skab og tilpas din egen Outrider, og vælg mellem 4 forskellige, mægtige klasser, der hver har sit eget dødbringende arsenal af brutale evner med Skill Trees og Pax Trees, så du kan definere din personlige spillestil yderligere. SKYDEVÅBEN OG UDSTYR Tilpas og opgrader din(e) Outrider(s) med talrige komboer af de kraftigste Epic-, Legendary- og Apocalypse-genstande med stigende skadespotentiale. Udstyr kan modificeres med op til 3 mod-pladser, der giver spillere mulighed for at tilpasse deres udstyr, så det matcher deres spillestil. Der er også et komplet og gratis Transmog-system for alle genstande. KRAFT Tilpas dine færdigheder og evner på tværs af store Class Skill Trees og Pax Trees, så du har yderligere hybrid branch-boosts. Giv dig selv en udfordring mod alle Apocalypse Tiers med din voksende kraft, og boost dine Ascension Points of Brutality, Endurance, Prowess og Anomaly. SLUTSPIL Få utroligt bytte, når du dominerer i Expeditions i slutspillet, eller kæmp mod nye rædsler i den ældgamle by Tarya Gratar. BOOST IND Udvikl din(e) eksisterende figur(er), eller brug det nye boost til at skabe en fuldt udstyret Outrider på niveau 30, som er klar til at springe ud i ubønhørlig action. OUTRIDERS INKLUDERET Den komplette spiloplevelse af OUTRIDERS WORLDSLAYER indeholder det originale OUTRIDERS-spil med alle de talrige brugervenlighedsforbedringer og Expedition-indhold, der er tilføjet siden udgivelse.