OUTRIDERS WORLDSLAYER-UDVIDELSE
WORLDSLAYER-UDVIDELSEN giver ejere af OUTRIDERS mulighed for at opgradere til det nye WORLDSLAYER-indhold. Bring dine eksisterende Outriders' kræfter til nye højder, mens du rejser dybere ind i Enoch, eller brug figurboost til at skabe en ny Outrider på niveau 30, der er komplet udstyret og klar til at stå over for den mægtige Altered, Ereshkigal. Du bliver udfordret af nye rædsler, og du kan opdage nye våben, mods og udstyr. Med de nye PAX hybrid branch class trees kan du udvikle din opsætning yderligere. Overlev kampagnen for at stå over for endnu større rædsler i Trials of Tarya Grata, som er det helt nye slutspil. Sammen med Ascension Points giver det de mest engagerede spillere et nyt langsigtet progressionssystem. Til sidst kan du kæmpe imod de nye Apocalypse-sværhedsgrader, hvor hvert skridt mod niveau 40 forøger dine chancer for at få utroligt Apocalypse-udstyr og den spilændrende 3. mod-plads. OUTRIDERS WORLDSLAYERS UDVIDELSESFUNKTIONER EN REJSE I DØDEN Menneskehedens håb om overlevelse afhænger af din rejse dybt ind i udspringet af Enochs civilisation. DYNAMISK CO-OP TIL 1-3 SPILLERE Fortsæt med at spille solo, eller spil sammen med op til 2 venner i drop-in drop-out co-op, mens du kæmper mod rædslerne på en hyperudviklet planet under en apokalypse. 4 UNIKKE KLASSER Fortsæt med dine eksisterende klasser, eller skab og tilpas dine nye Outriders. Vælg mellem 4 forskellige, mægtige klasser, der hver har sit eget dødbringende arsenal af brutale evner med Skill Trees og Pax Trees, så du kan definere din personlige spillestil yderligere. SKYDEVÅBEN OG UDSTYR Tilpas og opgrader din(e) Outrider(s) med helt nye og kraftige Apocalypse-genstande og mods. Apocalypse-genstande har en ekstra 3. mod-plads, så du kan tilpasse dit udstyr, så det matcher din spillespil. Der er også et komplet og helt gratis Transmog-system for alle genstande. KRAFT Tilpas dine færdigheder og evner ud over de kæmpestore Class Skill Trees med de nye Pax Trees så du får hybrid branch-boosts. Giv dig selv en udfordring mod alle Apocalypse Tiers med din voksende kraft, og boost dine Ascension Points of Brutality, Endurance, Prowess og Anomaly. SLUTSPIL Få utroligt bytte, når du står over for nye rædsler i den store slutspilsoplevelse i den ældgamle by Tarya Gratar. BOOST IND Udvikl din(e) eksisterende figur(er), eller brug det nye boost til at skabe en fuldt udstyret Outrider på niveau 30, som er klar til at springe ud i ubønhørlig action.