Axiom Verge
Dette er det actioneventyr, som du har ventet på i årtier. Efter et uheld i et laboratorium vågner en videnskabsmand i en mystisk rumverden. Er det en fjern planet? Langt ude i fremtiden? Eller en kompleks virtuel simulation på en computer? Undersøg en stor labyrintisk verdens dybder for at lære dens hemmeligheder at kende og afdække din rolle i den. Find tonsvis af våben, objekter og færdigheder, hver med deres egne unikke egenskaber og anvendelse. Du skal være skarp for at finde dem alle. Kæmp mod bizarre biomekanoide skabninger, dødbringende frembringelser fra en ældgammel krig, og din egen psykes dæmoner. Oven i det hele kan du manipulere selve spillet ved at bruge glitches til at nedbryde fjender og løse gåder i omgivelserne. Livet. Livet efter døden. Virkelighed. Virtuel drøm. Mareridt. Det er en hårfin balance. Det er Axiom Verge.