Space Adventure Cobra - The Awakening
FORDYB DIG I ET NERVEPIRRENDE ACTIONFYLDT PLATFORMSPIL, OG BEHERSK DEN IKONISK EVENTYRERS UNIKKE EVNER Spil som Cobra, en rumpirat, i et actionfyldt platformspil. Sammen med Lady Armaroid, din trofaste partner, og udstyret med din ikoniske Psychogun, skal du løse et mysterium, der kan true hele universet. Rejs fra planet til planet for at redde tre enigmatiske søstre, hvis skæbne er knyttet til en fantastisk skat, som er eftersøgt af det frygtede Space Pirate Guild. Med stor list skal du bruge Cobras våben og gadgets til at bekæmpe dine fjender og gennemføre baner, som er fyldt med forhindringer og fælder, der ikke er nemme at passere for vores fribytter. EN KOMBINATION AF ACTION OG PLATFORMSPIL Besøg forskellige eksotiske planter i mange forskellige baner fyldt med fælder, der tester dine evner til det yderste. Med Cobras overmenneskelige evner skal du hele tiden løbe, springe, klatre og sørge for at bruge alt, du har ved hånden, for at besejre dine fjender. FULDT UDRUSTET Lær at mestre Cobras ikoniske våben som den seje Psychogun og Colt Python 77, så du kan besejre dine fjender, samt hans berømte gadgets som cigaren og gribekrogen. Du vil få brug for hele dit arsenal for at besejre mægtige bosser, der står i vejen for dig. SOLO- OG MULTIPLAYER-TILSTANDE Udforsk historie-spiltypen ved at vælge blandt 3 sværhedsgrader, som giver erfarne spillere mulighed for at teste deres evner, mens de spillere, der ønsker en mindre udfordring, roligt kan nyde historien. Du kan også forsøge at undslippe dine fjender i en co-op-spiltype for 2 spillere. EN SPÆNDENDE VERDEN Fordyb dig i denne fantastiske rumopera, når du drager ud på dit eventyr som den drabelige og karismatiske helt. I løbet af den episke rejse vil du møde farverige figurer som de Royake Søstre og den frygtindgydende Crystal Bowie – Cobras nemesis. EN NØJAGTIG GENGIVELSE Space Adventure Cobra – The Awakening er den første spilversion af Cobra på moderne platforme. Spillet dækker de første 12 afsnit af den berømte anime-serie og hylder ånden med de både brave og humoristiske øjeblikke, som gjorde serien så særlig.