Scurge: Hive
Påtag dig rollen som den anerkendte dusørjæger Jenosa Arma på en chokerende og farlig mission. Vores heltinde er blevet hyret af militæret til at genvinde et tophemmeligt videnskabslaboratorium på en obskur, fjern planet. Til sin overraskelse opdager hun, at årsagen til katastrofen er en berygtet virus kendt som “Scurge”, som har evnen til at underkaste alt til sin ødelæggende vilje. Med bio-beskyttende rustning kan Jenosa modstå, men ikke ødelægge “Scurge”. Hun må bruge sin smidighed, sine våben og sin snilde for at begrænse og ultimativt besejre den grusomme virus, før den spreder sig. Funktioner: * Ikonisk action-eventyr klassiker til hardware * Isometrisk platforming, kamp og gåder * Episk science fiction-fortælling * Opgrader dit arsenal * Unik “infektionsmåler”-mekanik * Rewind/Turbo-funktion: gentag noget indtil du opnår perfektion, eller sæt tempoet op * Gem-funktion: gem hvor som helst i spillet, og start igen fra præcis det punkt * Skærmfiltre: vælg mellem flere filtre for at ændre spillets udseende (retro-skærm, sort-hvid, osv.) * Galleri: se billeder fra det originale spils manual og æskedesign * Snydefunktion: aktiver snydekoder, der gør din mission meget lettere (uendelige liv, usårlighed osv.)