Ziggurat
Førstepersonsskydespil og dungeon-udforskning, når det er bedst! Hæsblæsende kampe! Masser af fordele, besværgelser og fjender! Stig i niveau! Tilfældige dungeons! Fælder! Pisseseje bosser! Gulerødder! Ziggurat er den bedste kombination af førstepersonsskydespil og rogue-LITE, du nogensinde har set. Du er en nyuddannet heksemester, der står over for sin første store prøve: Du må vove dig ind i labyrinten og overkomme farlige udfordringer, så du kan bevise dit værd og blive en mægtig troldmand! Spillet fokuserer på hæsblæsende førstepersons-skuddueller med retrostemning, opdateret styring og nye spilmekanikker. Dungeon-udforskning og RPG-/roguelike-elementer tilsættes blandingen, og til sidst har man et sjovt, udfordrende og varieret spil med masser af ting at opdage. Kæmp mod almægtige bosser, slip igennem fældefyldte rum, og find skatte, der kan hjælpe dig på din rejse ... Hvert spil er en helt ny oplevelse!