Wonder Boy: The Dragon's Trap
Opgraderet med smukke, håndtegnede animationer og nye lydlandskaber vender kultklassikeren tilbage i en unik blanding af action og eventyr! Forbandet af Meka-Dragon som halvt menneske, halvt øglemonster er du på jagt efter en kur! Den eneste måde, du kan vende tilbage til den menneskelige form, er ved at finde Salamanderkors, en magisk genstand med magt til at fjerne forbandelser... Rejs rundt i omfattende, indbyrdes forbundne steder befolket med gnavne monstre og eksotiske drager! Efterhånden som du udrydder dragerne, forværres forbandelsen, og du forvandles til forskellige dyr. Spil som den klassiske karakter Hu-Man eller som den længe ventede medspiller Hu-Girl! Spil som Lizard-Man, Mouse-Man, Piranha-Man, Lion-Man og Hawk-Man! Brug deres unikke evner til at udforske hemmelighederne i Monster Land! Skift mellem moderne til 8 bit grafik og lyd, på et hvilket som helst tidspunkt, selv under spillet! Nyd 3 sværhedsgrader, der er egnet til både casual- og ekspertspillere, venner og familie.