Volley & Tennis Bundle Blast
Super Volley Blast: Super Volley Blast er et super sjovt beach volley spil. En hylemorsom story mode (for 1 eller 2 spillere), hurtige kampe eller turneringer (4 til 16 spillere), en komplet avatar editor og 8 underskønne baner fra hele verden. Fyr den af i Super Blast mode med en kylling bold, det glatte is-gulv og andre crazy sjove ting! Modificer reglerne og tæv dine venner... Du har aldrig set volley ball sådan her før. Super Tennis Blast: Start din professionelle karriere i World Tour tilstand, træn dine færdigheder, og blev et tennislegende, der spiller på baner over hele verden. Afhold træninger hvor du spiller turneringer alene eller double, enten med de klassiske regler eller de fantastiske Super Blast tilstande. 5 minispil og en utrolig avatar editor, afrunder den bedste tenneisoplevelse der er tilgængelig.