Super Tennis Blast
Slå til bolden og hyg dig med den bedste tennis! Start din professionelle karriere i World Tour tilstand, træn dine færdigheder, og blev et tennislegende, der spiller på baner over hele verden. Afhold træninger hvor du spiller turneringer alene eller double, enten med de klassiske regler eller de fantastiske Super Blast tilstande. 5 minispil og en utrolig avatar editor, afrunder den bedste tenneisoplevelse der er tilgængelig.