Visions of Mana Digital Deluxe Edition
Dette produkt er en pakke, der indeholder "Det komplette Visions of Mana-spil", "Mana Superstars-kostumesæt" og "Mana Series BGM-pakke". Indhold i Digital Deluxe Edition: "Det komplette Visions of Mana-spil" "Mana Superstars-kostumesæt" ・FINAL FANTASY ADVENTURE: Sumo-kostume (Val) ・Secret of Mana: Popoi-kostume (Julei) ・Trials of Mana: Riesz-kostume (Careena) ・Legend of Mana: Elazul-kostume (Morley), Lady Blackpearl-kostume (Palamena) "Mana Series BGM-pakke" 26 numre ・FINAL FANTASY ADVENTURE MYSTIC QUEST Endless Battlefield, Battle 1, In Search of the Sword of Mana, Battle 2 ・Secret of Mana Into the Thick of It, Leave Time for Love, The Oracle, Meridian Dance ・Trials of Mana Swivel, Powell, Nuclear Fusion, Hightension Wire ・Legend of Mana Pain the Universe, Picturesque Landscape, The Darkness Nova, Bejeweled City in Ruins ・Children of Mana Wavering Tower of Prayer, The Sublime Lord of Lightning ・Dawn of Mana Dark Shrine, Burning Spirits, Reminiscence, Dance of the Fools ・Heroes of Mana As the Heart Wills, Such Cruel Fate ・Rise of Mana The Drip Drip Drip of Memory, The Enemy Appears *Efter download af "Mana Superstars-kostumesættet" vil de være tilgængelige i Main Menu > Gear/Skills > Gear > Appearance. *Efter download af "Mana Series BGM-pakken" vil de være tilgængelige i Main Menu > Settings > Audio > Change BGM > Customize. *Produkterne i denne pakke kan også købes separat. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb. For at bruge dette produkt skal det være opgraderet til den nyeste version. Visions of Mana er en helt ny titel i denne serie, der omhandler det hellige sværd og mana. Hovedpersonen Val og hans barndomsven Hinna, der er den nyligt udpegede Alm of Fire, drager ud på en rejse til Mana Tree. Spillets ikoniske levende og kæmpestore, semi-åbne verden indeholder bedårende, men glubske monstre, der giver dig mulighed for at opleve de tredimensionelle kampe ved brug af Elementals-kraften. De begynder at se sandheden om verden gennem eventyr med venner, som de møder undervejs. Skal vi acceptere vores skæbne? En ny "Mana"-fortælling begynder her, når en klassisk fantasy-serie vender tilbage til sine rødder. ▸Dristig grafik fyldt med karakteristisk "Mana"-flair Figurerne rejser gennem en dynamisk verden, der myldrer med ånder. ▸Udforsk verdenen Udforsk den kæmpestore, semi-åbne verden, der strækker sig i hele øjets rækkevidde. Rejs hurtigt og sikkert gennem områderne med de nye ledsagere, "Pikuls" ▸Tilegn dig Elementals-kraften I dette spil kæmper du mod fjender ved brug af våben, som indeholder Elementals-kraften. Skift mellem forskellige klasser og figurer, der passer til din spillestil, og prøv kræfter med kamp, der har udviklet sig både tredimensionelt og strategisk. ▸ Betagende og medrivende soundtrack Der er 100 baggrundsmusiknumre skabt af et dygtigt hold af kreatører, der har arbejdet på talrige numre serien igennem. Musikken ude i verdenen indeholder interaktiv musik, der øger eventyrstemningen.