Visions of Mana - Mana Superstars-kostumesæt
Denne pakke giver dig mulighed for at klæde dig ud som figurer fra Mana-serien. Indhold i Mana Superstars-kostumesæt: ■FINAL FANTASY ADVENTURE Sumo-kostume (Val) ■Secret of Mana Popoi-kostume (Julei) ■Trials of Mana Riesz-kostume (Careena) ■Legend of Mana Elazul-kostume (Morley) Lady Blackpearl-kostume (Palamena) *Du skal have grundspillet Visions of Mana installeret for at få adgang til dette DLC-indhold. *Efter download af dette produkt vil de være tilgængelige i Main Menu > Gear/Skills > Gear > Appearance. *Der findes også et pakkeprodukt, som indeholder dette produkt. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb. For at bruge dette produkt skal det være opgraderet til den nyeste version.