Ultimate Sonic-pakke
Dyk ned i Sonic-universet med Ultimate Sonic-pakken. Oplev tre handlingsmættede spil i ét – et klassisk 2D-platformsspil, et moderne 3D-eventyr eller et hurtigt racerspil. Sonic Mania – Den ultimative fejring af fremtiden og fortiden. Et helt nyt eventyr med Sonic, Tails og Knuckles, fyldt med unikke bosser, kuperede 2D-landskaber og sjovt klassisk gameplay. Sonic Forces – Oplev hurtig action med tre unikke spiltyper: Overvind fjender med voldsom fart som Modern Sonic, sus forbi farlige platforme som Classic Sonic, og opret din egen tilpassede helt. Team Sonic Racing – De bedste elementer fra arkade og hurtigt konkurrencepræget racerløb. Du kan spille mod venner i intense multiplayerdyster, opleve verdenerne sammen og arbejde sammen som et hold ved at dele power-ups og fartforøgelser. Tag kontrollen med din kørestil – du kan vælge mellem 3 forskellige figurtyper og låse op for potente køretøjsmodificeringer, der passer til din kørestil.