Tyd wag vir Niemand
Manipulere tid til din vilje til ethvert tidspunkt for at løse udfordringer, undgå dødelige fælder og gøre det til enden af denne mærkelige rejse. Tyd wag vir Niemand er et indie abstrakt eventyr fyldt med mystiske miljøer, der vil sætte dine evner til test og engagere dig i en verden af mystik og undre.