Verlore Tyd en Drome - Bundle
To abstrakte, æteriske verdener støder sammen i dette mystiske bundt, forbered dig på at blive taget til 2 adskilte riger, der blander fortolkende design og menneskelig nysgerrighed i en unik kombination af platformspil, gåder og udfordringer. Denne pakke indeholder de fulde spil af både 'n Verlore Verstand og Tyd wag vir Niemand. 'n Verlore Verstand: I 'n Verlore Verstand vil du blive transporteret til en virkelighed af drømme og mareridt. Hvad vil du opdage om dig selv på denne rejse gennem underbevidstheden? I disse verdener af det ukendte skal du rejse gennem labyrinter af minder for til sidst at finde vej til din egen sandhed. Tyd wag vir Niemand: Manipuler tiden til din vilje til enhver tid for at løse udfordringer, undgå dødbringende fælder og nå slutningen af ​​denne mærkelige rejse. Tyd wag vir Niemand er et indie abstrakt eventyr fyldt med mystiske miljøer, der vil sætte dine evner på prøve og engagere dig i en verden af ​​mystik og undren.